نشست تجربه نگاری اجتماع مردمی در مرز عراق و اردن (طربیل) در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین به همت مجمع تشکل های بین الملل در تاریخ ۲۴ ابان ۱۴۰۲ در قم برگزار شد.

مجمع تشکل های بین الملل با رویکرد ثبت و ضبط تجربه به دست آمده از شکل گیری این اجتماع و در جهت آگاهی اعضای مجمع تشکل ها،این نشست را برگزار نمود.در این جلسه که باحضور افراد دغدغه مند و اعضای فعال در شکل گیری این حرکت برگزار شد آقای حمید عظیمی مباحثی درباره تبیین ایده و چگونگی شکل گیری این حرکت بیان کردند.

در ابتدا این جلسه به مسیری که برای تحقق این ایده از مرحله تئوری تا عمل سپری شد اشاره گردید. و در ادامه نکاتی پیرامون استمرار شکل گیری تجمعات این چنینی و استفاده از تجربه های بدست امده نکاتی بیان شد.

همچنین در این نشست اقای کشفی نیز به نکته و نظرات خود پیرامون چالش هایی که در تحقق شکل گیری این اجتماع وجود داشت نیز اشاره نمودند.
درپایان به دستاوردهای مثبت و منفی موجود در این حرکت پرداخته شد، تا مخاطبان با جنبه های مختلف این تجربه آگاه شوند.

 

دسته بندی ها
گزارش

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مجمع تشکل های بین الملل مجموعه ای از تشکل های مردمی فعال در عرصه ی بین الملل می باشد که با ایمان به یاری خدا،کار جمعی و فضیلت تجمیع مؤسسات مردمی و هم افزایی تشکل های انقالبی شکل گرفته است. با عضویت در مجمع تشکل های بین الملل، در هویت مستقل تشکل های مردمی هیچ خلل و نقصی ایجاد نخواهد شد. این مجمع هیچگونه وابستگی به نهادها و ارگانهای حکومتی و دولتی نخواهد داشت و یک مجموعۀ مستقل مردمی به حساب می آید. البته از ظرفیت های موجود در این زمینه در چارچوب ضوابط مجمع تشکلهای بین الملل استفاده خواهد شد.